Buku Lembaran Juzuk Cinta

(6 customer reviews)

RM25.00

Anda jimat: RM5.00 (16.67%)

Availability: 72 in stock

Pengeposan Pos Laju

Order sekarang & buku dijangka sampai pada 18 Apr 2021

Official Online Store Sentap Press Sdn Bdn

Setiap tempahan buku di store ini akan disemak satu per satu untuk menjamin kualiti yang istimewa. Jika terdapat sebarang persoalan atau permasalahan pada buku yang ingin ditempah, anda disarankan untuk Whatsapp Chat dengan pihak kami sebelum membuat sebarang tempahan.

Untuk pengeposan hari yang sama, sila buat tempahan sebelum jam 12.00 tengahari setiap hari. (Hanya pada hari berkerja, tidak termasuk hari cuti).

Jika anda ada promo kod kupon diskaun, anda boleh tebus kod kupon tersebut semasa di laman Cart ataupun Checkout.

Inilah keadaan stok di gudang buku kami.

postage isbir

postage isbir

postage isbir

postage isbir

Feedback pembaca buku kami yang membuat tempahan online.

testimoni tarbiah sentap

feedback sentap press

Tempahlah buku pilihan anda hari ini dengan selamat dan dijamin berpuas hati.

Weight 0.3 kg

6 reviews for Buku Lembaran Juzuk Cinta

  1. Afiq

    .

  2. Nur Zaharatul Sofea Binti Che Zairey

    Very good

  3. Nurul Natasha (verified owner)

    Terbaikkk…

  4. Fatin Afifa (verified owner)

    Alhamdulilah dan seronok sangattt!!😆 buku yang diorder telah sampai petang kemarin,semua dalam keadaan yang elok dan kemas🤍 buku yang diorder ialah biarkan dia hadir by Naufal Isa dan Lembaran Juzuk Cinta by Fuqran Fawwas dan juga dapat buku Isteriku Seorang Doktor wahhh terima kasih!!! Semua Terbaikk!!!👍👍👍👍👍

  5. Fatin Afifa (verified owner)

    Alhamdulilah,dpat buku seperti mana yang diorder dan semua dalam keadaan baikk🤍

  6. Ayien Diandra

    Assalamualaikum.. Alhamdulillah saya dah dapat buku ni waktu tarbiah sentap buat promo set kotak ekslusif hari tu 😂. Buku sampai dalam keadaan yang baik. Banyak manfaat yang saya dapat daripada buku ni. Actually, belum habis baca buku ni. Tapi bdsrkan sinopsis dan ada jugalah belek sikit sikit. Hehe buku ni tentang seorang penghafal al quran kan. So related jugalah dgn saya. Sebab dulu pun saya bekas pelajar sekolah agama dan memang dah terbiasa dengan tugasan menghafal al-quran tapi tidak la sampai tahap hafiz hafizah 😂 so bila baca buku ni kita dapat mengetahui serba sedikit tentang perjalanan pelajar-pelajar tahfiz untuk menghafal al quran sehingga berpuluh juzuk. Sebab jarang sangat kita dengar cerita tentang mereka. Kita tak tahu bagaimana perjalanan mereka untuk menjadi seorang penghafaz yang berjaya. So bagi saya, buku ni sesuai sangat bagi mereka yang nak menambah pengetahuan tentang kehidupan masyarakat sekeliling. Sebab perjalanan hidup kita ni tak sama tau. Ujian Pun Berbeza beza. Hehehe. Terima kasih wujudkan buku ni 🤗🌟 Sangat bermanfaat bagi saya.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0
My Cart