Kombo 2 (Pesta Buku Online Tarbiah Sentap)

(10 customer reviews)

RM50.00

Availability: 43 in stock

-
+

Availability: 28 in stock

-
+

Availability: 30 in stock

-
+

Availability: 51 in stock

-
+

Availability: 56 in stock

-
+

Availability: 67 in stock

-
+

Availability: 34 in stock

-
+

Availability: 25 in stock

-
+

Availability: 41 in stock

-
+

Availability: 45 in stock

-
+

Availability: 70 in stock

-
+

Availability: 61 in stock

-
+

Availability: 70 in stock

-
+

Official Online Store Sentap Press Sdn Bdn

Setiap tempahan buku di store ini akan disemak satu per satu untuk menjamin kualiti yang istimewa. Jika terdapat sebarang persoalan atau permasalahan pada buku yang ingin ditempah, anda disarankan untuk Whatsapp Chat dengan pihak kami sebelum membuat sebarang tempahan.

Untuk pengeposan hari yang sama, sila buat tempahan sebelum jam 12.00 tengahari setiap hari. (Hanya pada hari berkerja, tidak termasuk hari cuti).

Jika anda ada promo kod kupon diskaun, anda boleh tebus kod kupon tersebut semasa di laman Cart ataupun Checkout.

Inilah keadaan stok di gudang buku kami.

postage isbir

postage isbir

postage isbir

postage isbir

Feedback pembaca buku kami yang membuat tempahan online.

testimoni tarbiah sentap

feedback sentap press

Tempahlah buku pilihan anda hari ini dengan selamat dan dijamin berpuas hati.

Weight 1.5 kg

10 reviews for Kombo 2 (Pesta Buku Online Tarbiah Sentap)

  1. fans

    KERNA SYURGA BUKAN PERCUMA sebab tu kena usaha . really fall in love dgn ukhuwah mereka 🥺 dapatkan segera !

  2. Hannah

    Alhamdulillah , kombo buku ini amat bermanfaat bagi pembeli dan pengemar buku kerana menawarkan harga yang berpatutan walaupun buku ini amat bermanfaat bagi seluruh lapisan masyarakat .

  3. NUR ALIA FARISYAH BINTI RAZALI (verified owner)

    Bismillah, bagi saya pesta buku sebegini sangat bagus kerana dapat menggalakkan ramai org untuk membaca. Saya pernah membeli sebelum ini beberapa buku daripada tarbiah sentap dan alhamdulillah bagi saya buku² tersebut sangat menyentuh hati dan yang paling saya tidak boleh lupa ialah buku lukisan tarbiah 3 yang berjaya membuka hati saya untuk terus kuatkan semangat untuk berubah menjadi yg lebih baik. Jadi, serius tak rugi grab buku² ni dan harganya pula sgt berpatutan.

  4. NUR FATIHAH BINTI MOHD AZLAN (verified owner)

    Alhamdulillah, tak sabar nak tunggu buku sampai dan tak sabar nak baca ☺️

  5. Farah Najiha Bt Mohd Nasri

    Alhamdulillah, dengan pesta buku ini dapat menggalakkan ramai org untuk membaca. Sedikit sebanyak dapat menimba ilmu yang ada. Tak sabar nak baca bila sampai nanti.

  6. Shafiqah Aina Bt Abdul Rahman (verified owner)

    Alhamdulillah, tak sabar betul nak tunggu buku ni sampai!!Saya harap sangat supaya buku ini dapat memberikan manfaat dan kelebihan kepada generasi muda pada masa kini.

  7. Nor Sofea Adlina Bt Abdul Hafidz

    Alhamdulillah.Buku-buku yang sangat bermanfaat untuk dibaca.Sesuai dengan tuntutan dan permasalahan ummah yang berlaku pada masa kini.Boleh gunakan masa yang terluang dengan membaca buku-buku yang bermanfaat ini,lagi-lagi pada musim covid-19.Terima kasih Tarbiah Sentap.Semoga boleh terbitkan banyak lagi buku-buku yang bermanfaat pada masa hadapan.

  8. Nur Wafa’ Nafisah Binti Muhammad Qistas (verified owner)

    Alhamdulillah,saya dapat mengikuti tarbiah sentap nii.Seronok,bila dapat tahu ada pesta buku,walaupun dalam pandemik macam nii.Saya dah order dah,tinggal nk tunggu Jee,tak sabar sangat.jujur saya cakap saya jarang baca buku jenis macam nii buat kali ke2 saya bali buku macam nii.terima kasih banyak-banyak dan bersyukur saya terhadap Ilahi.saya berharap anda semua yg melalui jalan ini,teruskan perjuangan njgn berputus asa..

  9. Nur Maryam Farhana binti Imran (verified owner)

    Alhamdulillah akhirnya berpeluang membeli buku dari Tarbiah Sentap. Kombo 2 sangat berbaloi untuk 3 buah buku yang padat dengan pedoman dan pengajaran bagi setiap lapisan umur. Dakwah disampaikan dengan cara yang halus dan santai walaupun terdapat isi yang agak berat namun mudah diterima dan dihadam. Syabas buat team Tarbiah Sentap. Moga terus maju jaya demi maslahat agama dan ummah. Aamiin inshaAllah.

  10. NADIAH TERMIZI (verified owner)

    alhamdulillah, buku ni sgt berguna dan sangat berpatutan harga diaa seronokk sangt sebab last skli dpt juga beliii 😆. oder pun cpt smpaiii. thanks utk semua team tarbiah sentap 👏✨

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0
My Cart